سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 0
کل بازدید : 62410
کل یادداشتها ها : 89
خبر مایه


  • چگونه در گوگل تبلیغ کنیم؟
  • هزینه تبلیغات در گوگل چه مقدار است و چگونه می توان این هزینه را کاهش داد؟
  • تبلیغات من در گوگل ادز در کجا نمایش داده خواهد شد؟
  • آیا می توانم تبلیغات گوگل ادز را خودم انجام دهم؟

این سوالاتی است که در این مقاله به آنها پاسخ داده خواهد شد. همچنین در این مقاله قصد داریم بررسی کنیم که چگونه می توان در موتور جست و جوی گوگل ، یوتیوب و سایر بسترهایی که امکان تبلیغات در آنها از طریق گوگل وجود دارد، تبلیغ کرد.

چگونه در گوگل تبلیغ کنیم ؟

برای تبلیغ در گوگل باید به اکانت گوگل ادوردز دسترسی داشته باشید و بتوانید آن را از لحاظ مالی شارژ کنید. به دلیل تحریم های مالی که علیه کشور ایران وجود دارد به راحتی نمی توان اکانت گوگل ادز را شارژ کرد و باید حتما از یک حساب ارزی خارج از ایران برای شارژ اکانت گوگل ادوردز استفاده کرد.

در صورتی که به یک حساب مطمئن ارزی دسترسی دارید می توانید با کمک گرفتن از مقالات آموزشی ادوردز شرکت تاپ ادورت، تبلیغات خود را در گوگل راه اندازی کنید.

در صورتی که دسترسی به حساب مالی خارج از ایران ندارید، تاپ ادورت به عنوان پارتنر رسمی گوگل در ایران می تواند این کار را برای شما انجام داده و حساب شما را به میزان دلخواه شارژ کند.

اگر میخواهید در رابطه با گوگل ادوردز همه چیز را بدانید ، ما سیر تا پیاز ماجرا را در مقاله زیر برای شما بیان کرده ایم.

خیلی خلاصه، تبلیغات در گوگل چیست؟

شاید شما هم بارها با اصطلاح تبلیغ در گوگل مواجه شده باشید و برایتان این سوال به وجود آمده باشد که چگونه در گوگل تبلیغ کنیم؟

قبل از هر چیزی باید گفت که با توجه به تعداد کاربران این موتور جستجو، تبلیغات در بستر گوگل بسیار ارزشمند و پر سود خواهد بود. به منظور تایید این ادعا میتوانید به سادگی جست و جویی داخل گوگل انجام دهید تا مشاهده کنید که چه کسب و کارهایی از این امکان فوق العاده استفاده می کنند.

زمانی که شما یک عبارت را در گوگل جستجو می کنید؛ صفحات و سایتهای مختلفی به عنوان نتیجه جستجو برای شما نمایش داده می شوند. برای قرار گرفتن در لیست سایت هایی که در صفحه اول و در نتیجه جستجوی کلمات مرتبط به نمایش در می آیند؛ می بایست ماه ها بطور مداوم روی سئو و کیفیت صفحات کار کرد تا به این جایگاه یعنی صفحه اول گوگل رسید.

گوگل ادوردز یک روش هوشمندانه از سوی گوگل است که کمک می کند تا در کمترین زمان ممکن با پرداخت هزینه در صفحه اول گوگل قرار بگیرید. علامت مشخصه وبسایت هایی که با استفاده از تبلیغات گوگل یا گوگل ادز در صفحه اول جستجوی گوگل قرار دارند حروف Ad و یا کلمه آگهی در ابتدای آدرس سایت است.

هزینه تبلیغات در گوگل چقدر است؟

نکته حائز اهمیت در تبلیغات گوگل این است که تعیین میزان هزینه تبلیغات ، کاملا به تصمیم شما بستگی دارد و به دلخواه می توان آن را کم و یا زیاد کرد. هزینه تبلیغات گوگل به صورت کلیکی است و به این معناست که با نمایش تبلیغ شما برای مشتریان از حساب شما هزینه ای کسر نخواهد شد و تنها در صورتی این اتفاق خواهد افتاد که کاربران بر روی تبلیغ شما کلیک کرده و وارد وب سایت شما شوند.

نکته دیگری که در اینجا باید به آن اشاره نمود این است که به هر میزان که رقبای شما هزینه کرد خود را افزایش بدهند شما نیز به منظور کسب جایگاه های نمایش بایستی هزینه بیشتری را پرداخت کنید. اگر رقبا هزینه خود را کم کنند شما نیز می توانید با هزینه کمتری تبلیغ خود را نمایش دهید.

شرکت تاپ ادورت به عنوان پارتنر رسمی گوگل در ایران برای رعایت حقوق کاربران گوگل ادوردز دسترسی مستقیم به اکانت ادوردز را برای مشتریان خود فراهم کرده است. تاپ ادورت اکانت های خود را به صورت کلی در دو نوع به متقاضیان تبلیغ در گوگل ارائه می دهد.

در حالت اول به صورت اختصاصی به این معنی که اکانت با مبلغ درخواستی مشتری شارژ شده و به او دسترسی داده می شود تا کمپین های تبلیغاتی خود را راه اندازی کند و پس از ساخت کمپین تبلیغاتی، تبلیغ کالا یا خدمات خود را در صفحه اول گوگل مشاهده کند. در اکانت های اختصاصی؛ کارشناسان ما در تاپ ادورت نقش مشاوره ای داشته و در صورت بروز مشکل شما را راهنمایی خواهند کرد.

نوع دوم اکانت های مدیریتی هستند، این اکانت مختص متقاضیانی است که برای اولین بار می خواهند از تبلیغات گوگل استفاده کنند و اطلاعات لازم برای ساخت تبلیغ را ندارند. در این اکانت ها صفر تا صد همه مسائل مرتبط با تبلیغ به عهده پشتیبانان ما در تاپ ادورت خواهد بود و کاربر می تواند همه انرژی خود را صرف جذب مشتریانی کند که از طریق تبلیغات ادوردز روانه سایت او شده اند.

آیا تبلیغات گوگل ادز به صرفه است؟

تبلیغات در گوگل قطعا یکی از به صرفه ترین و پر بازده ترین تبلیغاتی است که می توانید برای معرفی کالا و خدماتتان به مشتریان انجام دهید. تبلیغات گوگل از لحاظ هزینه ای کاملا وابسته به تصمیم شما هستند و این شمایید که تعیین می کنید با چه هزینه ای و در چه ساعاتی تبلیغتان نمایش داشته باشد. تبلیغات گوگل با عنوان تبلیغات ارزان نیز شناخته می شوند.

تبلیغات من در کجا نمایش داده می شود؟

گوگل ادوردز این امکان را فراهم کرده است تا در ازای پرداخت هزینه ای کم و ناچیز در ازای هر کلیک و ورود هر کاربر در بسترهای مختلف مرتبط با google مانند google play- youtube تبلیغ خود را نمایش دهید. صد البته که اصلی ترین محل برای نمایش تبلیغات شما ، نمایش در صفحه نتایج جست و جوی موتور جست و جوگر گوگل است.

تبلیغات در گوگل چیست

برای شروع تبلیغات چه کار باید کرد؟

پس از طی مراحل کسب دسترسی به اکانت ادوردز (خرید اکانت گوگل ادز)، برای شروع تبلیغ یک لیست دقیق از کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کارتان تهیه کنید. کلمات کلیدی مهم ترین قسمت در تبلیغات ادوردز هستند و به عنوان پل واسط بین مشتری و شما عمل می کنند.

نکته مهم بعدی برای ساخت یک تبلیغ موفق نوشتن یک متن آگهی گوگل ادز جذاب و قدرتمند است که با بولد کردن ویژگی های منحصر به فردِ شما، مخاطب را به سمتتان جذب کند.

صفحات فرود و یا آدرس سایت که مشتری بعد از کلیک روی تبلیغ به آنجا روانه خواهد شد نیز در تبلیغات گوگل از اهمیت بالایی برخوردارند. چرا که هرچه صفحه فرود تبلیغ کیفیت بالاتری داشته باشد و برای مخاطب جذاب تر باشد، قادر به نگه داشتن کاربر به مدت طولانی تری خواهد بود، در نتیجه امتیاز کیفی تبلیغ افزایش یافته و از هزینه های تبلیغ کاسته خواهد شد.

پیشنهاد ما به شما برای شروع تبلیغ مطالعه مقالات آموزشی گوگل ادوردز و دیدن فیلم های آموزشی که توسط همکاران ما در تاپ ادورت برای سهولت یادگیری شما عزیزان ساخته شده اند، است.

تاثیر تحریم های گوگل  بر روی کسب و کارهای ایرانی

با وجود تحریم هایی که علیه ایران وجود دارد؛ کماکان می توان به صورت کاملا هدفمند و با بازدهی قابل توجه از تبلیغات در گوگل استفاده کرد. این تحریم ها مشکلاتی نیز به وجود آورده اند که البته برای رفع همه این مشکلات راهکارهایی وجود دارد. در ادامه به چند محدودیتی که به دلیل تحریم ها سر راه تبلیغات در گوگل در ایران وجود دارد اشاره می کنیم:

  • عدم امکان شارژ با واحد پولی ریال؛ این مساله هم، با استفاده از حساب های ارزی حل شده و مشکل و مانعی جهت استفاده از این تبلیغات محسوب نمی شود.
  • نمایش نداشتن تبلیغ با دامنه ir در ایالات متحده آمریکا (این مساله مشکل حادی را ایجاد نخواهد کرد چرا که عموما سایت هایی با دامنه ir دارای جامعه هدف ایرانی بوده و نیازی به نمایش تبلیغشان در محدوده جغرافیایی ایالات متحده آمریکا ندارند).
  • عدم امکان انتخاب لوکیشن (در گوگل ادز) کشور ایران برای نمایش تبلیغ ادوردز: درست است که با این محدودیت نمی توان تبلیغات را به صورت هدفمند و دقیق در ایران اجرا کرد، اما راهکار این مشکل هم محدود کردن نمایش تبلیغ در سایر کشورهاست و به این ترتیب نمایش تبلیغ محدود به آی پی های داخل ایران خواهد بود.
  • عدم امکان وارد کردن شماره تماس به صورت مستقیم برای ایران؛ این مساله هم با افزودن یک کد اسکریپت به تبلیغ و استفاده از افزونه تماس گوگل ادوردز حل خواهد شد.

موارد دیگری را نیز می توان در ارتباط با محدودیت های ناشی از تحریم ذکر کرد که البته در مورد هیچ یک جای نگرانی وجود نداشته و برای هر کدام راه حلی وجود دارد. همکاران ما در تاپ ادورت در هر زمینه ای به شما مشاوره خواهند داد.

چگونه در گوگل تبلیغ کنیم

آموزش گوگل ادوردز کجاست؟!

ما در تاپ ادورت با ترجمه بروزترین مقالات موجود در زمینه تبلیغات در گوگل و همچنین با استفاده از تجربیات مستقیم کاری، مجموعه ای کامل از مطالبی که برای داشتن یک تبلیغ موفق در گوگل مورد نیاز است، فراهم کرده ایم.

به منظور آموزش تخصصی نیز می توانید با مجموعه تاپ ادورت تماس بگیرید تا کارشناسان ما راهنمای شما باشند.

منبع مقاله






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ